dunin - 30-01-2008, 00:05
" />chyba zaraz sprzedam Y10-tki! jeden ³adny DS21 tu, a drugi, ¶liczniejszy, ale poza zasiêgiem :roll: tu
lancia1969 - 30-01-2008, 00:19
" />Piêkne auto - jak mo¿esz to bierz - nie po¿a³ujesz :):)
dunin - 30-01-2008, 00:24
" />ju¿ by by³ mój, ale niestety, nie jest to Y10, którego mo¿na trzymaæ pod chmurk±.. nie dysponujê gara¿em, w którym by siê to auto zmie¶ci³o i by³o bezpieczne :? a szkoda, bo jest piêkne i 50 lat nowsze technologicznie, ni¿ mówi rok produkcji
Ubiq - 30-01-2008, 10:06
" />Przepiêkne... szkoda, ¿e to nie w³osi je zrobili
marco - 30-01-2008, 10:20
" />Piêkna Cytryna !
We wczesnej m³odo¶ci by³a to fura moich marzeñ.
Nadal czujê wielki sentyment do tego modelu.
Mo¿e - kiedy¶ wrócê z Francji w³asnie takim sprzêcikiem.
Kupuj okaz - o gara¿ ³atwiej, ni¿ o ponad 30-letniego classica.!
Nat - 30-01-2008, 10:26
" />Ten z 58 roku bez swiate³ zespolonych- dzie³o sztuki...
Ktos kiedys stwierdzi³, ze dwie najbardziej innowacyjne firmy samochodowe to by³y Lancia sprzed aliansu z Fiatem (pierwszy samochód na ¶wiecie niezale¿nym zawieszeniem przednich kó³, pierwszy z nadwoziem samono¶nym, pierwszy seryjny V6 i wiele innych) oraz Citroen sprzed aliansu z Peugeotem ( hydropneumatyczne zawieszenie, hamulce tarczowe i wiele innych). Z ciekawostek to DS (déesse) oznacza po francusku "bogini".
strang - 30-01-2008, 11:27
" />Po DS-y je¼dzi siê do Holandii-ceny ni¿sze ni¿ we Francji,poda¿ aut w dobrym stanie wiêksza. :lol:
grzole - 30-01-2008, 11:30
" />Ogólnie w tamtych czasach Opel by³ jeszcze opatrzony firm± Adam Opel, Citroen by³ dzia³a³ pod firm± Andre Citroen... Firmowane nazwiskiem za³o¿yciela/w³a¶ciciela podmioty dla mnie s± bardziej przemawiaj±ce.
Marcin_D - 30-01-2008, 14:31
" />Piêkna auta - sam o takim my¶lê ca³y czas. Patrzy³em n ceny we Francji, Niemczech i rzeczywi¶cie w Holandi jest najtaniej i bardzo duzo tych modeli jest.
Ten drugi z 58 roku taki drogi bo to jest pierwsza wersja - bez zespolonych lamp i kierunków w koñcach rynienek dachowych.
Mnie siê taki strasznie podoba - ju¿tej II serii z ¿aluzja na tylnej szybie - takim de Funes je¿dzi³ w której¶ komedii.
Mariusz91 - 31-01-2008, 23:16
" />Citroeny to wspania³e samochody, dla mnie marka równie ciekawa jak i Lancia. By³em posiadaczem Citroena GSA 1300 Special '83. Boxerek ch³odzony powietrzem... co¶ piêknego... Gdybym mia³ kupowaæ jaka¶ stara Cytryne to Sm'a, Cx'a albo GSA najlepiej X3 b±dz BiRotrka (wankiel) Zreszt± kazda Cytryna mia³a co¶ w sobie, no i te kszta³ty... O Cytrynach mo¿na gadaæ godzinami, nale¿a³em kiedy¶ do klubu, muszê przyznaæ, ze jesli o rozwi±zania techniczne chodzi, to Citroen mo¿e nazwaæ sie bogiem, nawet Lancia nie by³a w stanie go dogoniæ...
Nat - 31-01-2008, 23:25
" />
">a do niedawna Lancia Beta Berlina z silnikiem 2000 Montecarlo
Przepraszam z off topic, ale jako¶ przegapi³em moment zakupu Bety...
Gratulacje, Mariusz :!: : yesyes :
dunin - 31-01-2008, 23:32
" />w podpisie jest chyba "do niedawna" a nie "od".. a swoj± drog± SM te¿ poza zasiêgiem.. a poza tym znale¼æ takiego w dobrym stanie to : cenzura :
Nat - 31-01-2008, 23:37
" />Aaa sorki faktycznie...
przy okazji nowa wizja legendy (Citroena SM)
Steer-by-Wire
Have you ever played on a PlayStation with a "Dual Shock Controller"? The feedback experienced ("rumble") shows that feedback - albeit in this case quite basic -is entirely capable of being reproduced as a software function. The concept shown here takes the idea of "rumble" or more correctly Haptic feedback, to a new level and brings it to the automotive realm. Imagine steering with infinitely variable "feel" and incredible precision - no longer determined by purely mechanical factors. Obviously, such an innovation would be right at home in a car as revolutionary as the SM.
1-Optical motion pickup (similar to computer mouse ball) transmits steering input via processor to steering mechanism.
2-Haptic feedback ("rumble") is created from signals sent from sensors at the front wheels and suspension. The sensations are reproduced "realtime" by these rollers vibrating back and forth and also creating friction and drag on the steering wheel by virtue of stepping motors.
3-Signal processor.
4-The steering wheel rolling on its circumfrence requires a curved guide running in a groove cut into the rear of the wheel to prevent rotation fore and aft.
5-"Rumble Box" - Haptic feedback generator.
Mariusz91 - 02-02-2008, 15:57
" />
">a do niedawna Lancia Beta Berlina z silnikiem 2000 Montecarlo
Przepraszam z off topic, ale jako¶ przegapi³em moment zakupu Bety...
Gratulacje, Mariusz
A tu tak jeszcze Cx-ik w najmocniejszej wersji
No a jak jeszcze o Gsie mowa to tez... Boxerek
kappa96 - 02-02-2008, 18:20
" />Próbowa³em zmniejszyæ fotki ale mam problem z kompem.Sorry.
dunin - 04-02-2008, 19:22
" />proszê Ciê, pomniejsz fotki...
a tu Citroen SM Opera Chapron