hf - 03-12-2007, 14:21
" />czesc wszystkim zakupilem niedawno chip angielskiej firmy evocars do mojej delty2 2.0 16vt z danych ktore posiadam wynika ze podnosi on doladowanie do 1,45bara jednak zeby to mialo rece i nogi trzeba wymienic swiece na ngk b8egv i regulator cisnienia paliwa na 3barowy czy ktos sie moze z tym spotkal czego mozna sie spodziewac tzn jakich mocy momentu????
Compas - 03-12-2007, 16:50
" />Tez zalozylem podobnego chipa do mojej evo ale w evo mozna podniesc cisnienie na zawoze po zerwaniu plomby i pokrenceniu imbusem.(musi byc zdiete podcisnienie z zaworu podczas ustawienia cisnienia paliwa).
Wyniki tego experymentu +rajdowy kolektor wydechowy bardzo bardzo szypki samochodzik.
hf - 03-12-2007, 17:02
" />chamowales potwora? ja mam niestety hpe turbo oska z visco wiec az taki szybki nie bedzie
Compas - 03-12-2007, 17:17
" />Niestety nie .Ale moge ci powiedziec bedziesz zaskoczony i zadowolony (zdziwisz sie jak ci sie skrucily biegi).
hf - 03-12-2007, 17:39
" />narazie to sklada mi sie silniczek porobilem "pare modow" planowany wynik 250-270konikow i 350-400Nm : cenzura : bedzie jezdzic hehe
Compas - 03-12-2007, 17:46
" />ja dolozyle jeszcze wysokie walki
hf - 03-12-2007, 18:08
" />tzn z wolnossacej jednostki? ja tez ale tylko ssacy....
dunin - 03-12-2007, 21:08
" />to mo¿e pod³±czê siê do tematu wa³ków.
czy jest jaka¶ ogólna zasada, czym ró¿ni± siê wa³ki od tej samej jednostki turbo i n/a?
tzn czy na przyk³ad zazwyczaj wa³ki od wolnossaków s± ni¿sze albo maj± krótsze czasy, albo na odwrót? bo mam mo¿liwo¶æ zorganizowania wa³ka od fiata 127 sport, czyli 1.05 70HP i mo¿e okaza³by siê on lepszy od mojego w tym samym silniku, ale z turbo 85HP?
Compas - 03-12-2007, 21:24
" />Ja akurat sie nie orietuje .
Walek od zaworow ssacych byl z wiekszymi krzywkami a wydechowy nowy ale normalny bo tlok i tak wszysto wypchnie (kosztowaly mnie 100f sztuka orginalne lanci)
Yannick - 04-12-2007, 13:32
" />
">tzn z wolnossacej jednostki? ja tez ale tylko ssacy....
Z jakich dokladnie silników mo¿na podmieniæ wa³ek ss±cy w hf? Czy taka zmiana poci±ga za sob± konieczno¶æ grzebania w ECU?
hf - 04-12-2007, 15:07
" />np thema 2.0 16v fiat coupe 2.0 16v np z tego co wiem nic nie trzeba grzebac poza zmiana plytek pod walkiem bo sa wyzsze krzywki
Bany - 06-12-2007, 10:51
" />krzywki mog± byæ wy¿sze, ale ko³o podstawy takie samo ,wiêc wystarczy korekta p³ytek.
Wa³ki w turbo s± ró¿nego wzniosu w oryginale:
ss±cy ma wznios 8,6mm
awydech 7,5mm
Wymiana nie jest taka prosta, trzeba zwróciæ uwage czy dany wa³ek nie napêdza aparatu zap³onowego itp.
Rajdowy kolektor wydechowy???A co to?
''tzn czy na przyk³ad zazwyczaj wa³ki od wolnossaków s± ni¿sze albo maj± krótsze czasy, albo na odwrót? bo mam mo¿liwo¶æ zorganizowania wa³ka od fiata 127 sport, czyli 1.05 70HP i mo¿e okaza³by siê on lepszy od mojego w tym samym silniku, ale z turbo 85HP?''
Jest dok³adnie odwrotnie,wa³ki od turbo maja mniejsze czasy i wznios.
dunin - 06-12-2007, 17:13
" />czyli czy instalacja wa³ka od wolnossaka co¶ mi da? pozytywnego oczywi¶cie
Bany - 07-12-2007, 00:37
" />powinno ale cudów sie nie spodziewaj
Masz jaki¶ dane obu wa³ków?
dunin - 07-12-2007, 15:08
" />no w³a¶nie nie. tego wolnoss±cego nawet nie widzia³em.. tak dumam tylko, co by, gdyby.. dane turbo móg³bym mieæ ko³o ¶wi±t.