Jarek_Jarecki - 20-11-2007, 12:35
" />Mam gaz Autronic AL-700 i ......mam problem ze wskaznikiem zuzycia gazu
(mrygajaca dioda)
Jak zatankuje gaz do pe³na to swieci ciagle nieprzerwanie...ale tylko przez
pare chwil....pozniej mryga....stopniowo coraz szybciej i szybciej......co
to sie moze dziac Ale pomimo tego ze mryga (tak jak by zostalo przelaczone
z Pb na gaz i jeszcze nie przeszlo calkiem na gaz) auto jezdzi na gazie....a
teraz ostatnimi czasy nawet jak zatankuje do pelna to i tak ciagle
mryga.......poczatkowo wydawalo mi sie ze moze sie nie nagrzal albo cos ale mryga
nieustannie niezaleznie czy zrobie 10 km czy np 100....bo ostatnio
sprawdzalem........i jeszcze jedno....nie prze³acza mi sie sam na gaz nawet jak podkrece
go do 2 tys obrotów
nie wiem co jest grane...POMOCY!!!!
Mial ktos moze do czynienia z tym gazem ?
Patryklancia - 20-11-2007, 12:41
" />Na 80% uszkodzony sterownik , konkretnie przeka¼nik w sterowniku odpowiedzialny za prze³±czanie z LPGnaPB mia³em podobn± awariê wymieni³em ca³± centralke i po k³opocie , potrzebne by³o auto wiêc niebawi³em sie w naprawy centralki , teraz wymieni³em , wlutowa³em sam nowy przeka¼nik i stara centralka te¿ dzia³a wiêc mam jedn± w zapasie
kretekpodnietek - 21-11-2007, 20:37
" />
">Na 80% uszkodzony sterownik , konkretnie przeka¼nik w sterowniku odpowiedzialny za prze³±czanie z LPGnaPB mia³em podobn± awariê wymieni³em ca³± centralke i po k³opocie , potrzebne by³o auto wiêc niebawi³em sie w naprawy centralki , teraz wymieni³em , wlutowa³em sam nowy przeka¼nik i stara centralka te¿ dzia³a wiêc mam jedn± w zapasie
a jaki jest tam konkretnie przeka¼nik? mo¿na go bez problemu kupiæ? bo sam mam taki problem, mianowicie zapalam zimne auto, jak troche dostanie temperatury to dodaje gazu ¿eby prze³±cyæ na gaz i zga¶nie. no i prubuje jeszcze raz i w koñcu za którym¶ razem zaskoczy.. podejrzewam przeka¼nik,ale podejrzane jest ¿e s³sze klik elektromagnesu przy reduktorze, czyli ¿e przeka¼nik wygl±da na dobry.
Wiecie co to mo¿e byæ?
Patryklancia - 22-11-2007, 11:26
" />
">a jaki jest tam konkretnie przeka¼nik? mo¿na go bez problemu kupiæ? bo sam mam taki problem, mianowicie zapalam zimne auto, jak troche dostanie temperatury to dodaje gazu ¿eby prze³±cyæ na gaz i zga¶nie. no i prubuje jeszcze raz i w koñcu za którym¶ razem zaskoczy.. podejrzewam przeka¼nik,ale podejrzane jest ¿e s³sze klik elektromagnesu przy reduktorze, czyli ¿e przeka¼nik wygl±da na dobry.
Wiecie co to mo¿e byæ?
u mnie w³±snie nie by³o tego "klikniêcia" jak je nazywasz, silnik powinien siê prze³±czyæ z Pb na LPG przy 1800obr./min a nie prze³±cza³ (pocz±tkowo straci³em du¿o paliwa bo niemia³em o tym pojêcia : cenzura przez uszkodzony w³a¶nie ten przeka¼nik jak ju¿ mia³em go na biurku to ¶ci±gn±³êm obudowe i wybra³em siê do sklepu elektronicznego dobrali przeka¼niczek wlutowa³em i centralka ¶miga -teraz le¿y w zapasie bo kupi³em now± wcze¶niej :wink:
kretekpodnietek - 21-12-2007, 14:02
" />co do tematu walniêtych przeka¼ników.. u mnie by³ zepsuty przeka¼nik ale w immobilaiserze. po³±czy³em na ostro, i wszystko zaczê³o ³adnie dzia³aæ.
Jarek_Jarecki - 21-12-2007, 14:51
" />a ja nadal mam problem nawet po wymianie przekaznika
kretekpodnietek - 21-12-2007, 19:47
" />
">Mam gaz Autronic AL-700 i ......mam problem ze wskaznikiem zuzycia gazu
(mrygajaca dioda)
Jak zatankuje gaz do pe³na to swieci ciagle nieprzerwanie...ale tylko przez
pare chwil....pozniej mryga....stopniowo coraz szybciej i szybciej......co
to sie moze dziac Ale pomimo tego ze mryga (tak jak by zostalo przelaczone
z Pb na gaz i jeszcze nie przeszlo calkiem na gaz) auto jezdzi na gazie....a
teraz ostatnimi czasy nawet jak zatankuje do pelna to i tak ciagle
mryga.......poczatkowo wydawalo mi sie ze moze sie nie nagrzal albo cos ale mryga
nieustannie niezaleznie czy zrobie 10 km czy np 100....bo ostatnio
sprawdzalem........i jeszcze jedno....nie prze³acza mi sie sam na gaz nawet jak podkrece
go do 2 tys obrotów
nie wiem co jest grane...POMOCY!!!!
Mial ktos moze do czynienia z tym gazem ?
Jarek, wyja¶nij jeszcze raz, bo nie ³apie, w koncu chodzi Ci to auto na tym gazie czy nie? bo to ¿e mryga szybko dioda to jest wska¼nik rezerwy gazu. u mnie jest tak ¿e odpalam, i póki auto zimne jest nie prze³±czy sie,(przy reduktorze jest czujnik temperatury p³ynu). ale jak osi±gnie temperature to bez problemu przy 2000 obr. poza tym, przy prze³±czaniu s³ychaæ klik, albo mo¿na próbówke pod elektromagnes przy reduktorze albo przy butli pod³±czyæ. a co do rezerwy, to przy butli jest kontaktron (taka rurka szklana z stykami co sie w³±cza pod wpy³wem pola magnetycznego) no i on ³±czy do masy, mo¿e zwarcie jest po drodze, albo p³ywak w butli szlag trafi³ i sie nie podnosi. a wskazówka przy butli dobrze pokazuje?