rak - 25-09-2009, 14:07
" />Chcia³em nawi±zaæ do reklamy Auto Conrad jaka widnieje na naszym forum. Zadzwoni³em pod podany numer jako czê¶ci i niestety fax, wybra³em drugi numer Biuro obs³ugi na co pan g³osem bardzo zirytowanym nie daj±c mi doj¶æ do s³owa oznajmi³ ¿e jest sam i nie rozdwoi siê w odbieraniu telefonów. Oczywi¶cie roz³±czy³em siê nie daj±c mu rozwin±æ skrzyde³ bo nie tak powinno traktowaæ siê potencjalnych klientów. Po takim traktowaniu nie wiem jak wygl±da u nich obs³uga serwisowa mo¿e lepiej nie bêdê próbowa³. Je¿eli kto¶ mia³ ju¿ z nimi do czynienia to proszê o uwagi.
grzole - 25-09-2009, 14:18
" />Jak by³em osobi¶cie w warsztacie AC to powiem jak jest w naturze: wra¿enia w realu s± duuu¿o lepsze. Faktem jest, ¿e jest tam jeden telefon stacjonarny i równolegle komórkowy to czasem trudno mo¿e byæ z dodzwonieniem siê na zawo³anie. Sam miewam podobne sytuacje: rozmowy mam na dwie linie a aparat mowy nie jest zdublowany wiêc pojawia siê problem.
Rafako - 03-12-2009, 19:48
" />Dodzwoni³em siê bez problemów. Uzyska³em rzeczow± informacjê. ¯adnego krêcenia z cen± (w LT np. nie wiedzieli czy podaj± mi cenê wymiany rozrz±du netto czy brutto - czyt. jak z faktur±/paragonem - to dro¿ej). Ceny proponowane przez Auto Conrad s± "rynkowe" (dodam, i¿ nie przyznawa³em siê w rozmowie, ¿e mam co¶ wspólnego z LKP).
Serdecznie pozdrawiam.
Nat - 25-02-2010, 12:37
" />Zajrza³em ostatnio do Auto Conrada, pogada³em z w³a¶cicielem i obejrza³em zak³ad.
Warsztat do¶æ du¿y (3 stanowiska, podno¶niki itd.)
Examiner najnowszy jest, inny sprzêt te¿ (choæby blokady do wymiany rozrz±du do wszystkich popularnych Lancii- co dla niektórych wa¿ne )
Robota tylko na faktury - wiêc ³atwo udokumentowaæ co siê robi³o (jest w kompie), jasne rozliczenia: stawka godzinowa itd. wiêc ¿adnej lewizny, gwarancja 12 miesiêcy, chyba ¿e czê¶ci przywiezie siê swoje, no to wtedy gwarancji na te czê¶ci ni ma.
Czysto, mechanicy do¶æ sprawnie uwijali siê wokó³ (akurat trafi³em) niemieckich maszyn
Ceny utrzymuj±ce siê w ¶redniej warszawskiej.
Je¶li kto¶ bêdzie co¶ konkretnego robi³ - niech opisze wra¿enia z naprawy.
Sympatyczny w³a¶ciciel. Zdaje siê, ¿e pilnuje swoich mechaników.
psadow2 - 25-08-2010, 20:21
" />By³em i tak:
1. Telefonicznie - dzwoni³em 2 razy i przez telefon trudno dowiedzieæ siê o cenê. Wiêc za drugim razem dowiedzia³em siê na miejscu.
2. Szybko¶æ - wymiana amortyzatora oraz dr±¿ka skrêtnego z przodu (czê¶ci sami kupowali) od godziny 10-tej do 15-tej. Deklaruj±, ¿e samochody grupy Fiata naprawiaj± szybko.
3. Ceny robocizny:
- wymiana amora 112 + VAT
- wymiana dr±¿ka 215 + VAT
- wymiana ¿arówki ¶wiate³ mijania 25,80 + VAT.
4. Ceny czê¶ci - jak w IC bez rabatu a wiêc dro¿ej ni¿ np. na Allegro.
5. 12 m-cy gwarancji je¿eli czê¶ci kupowane u nich.
6. Jako¶æ prac - jako pierwsi wyeliminowali mi stuki w przednim zawieszeniu.
7. Wszystko na fakturê - bez ¿adnych kombinacji, mo¿na p³aciæ kart±.
Nat - 26-08-2010, 11:02
" />W³a¶ciciel o¶wiadczy³ mi, ¿e w zwi±zku z tym, ¿e WSZYSTKO JEST NA FAKTURÊ, gwarancj± objêta jest tak¿e us³uga. (a to ju¿ co¶).
Ale doprecyzujcie szczegó³y przed us³ug±.
psadow2 - 26-08-2010, 11:19
" />Us³uga to monta¿ - tylko problemem bêd± takie przypadki w których nie jest oczywiste czy czê¶æ siê uszkodzi³a przez wadliwy monta¿ czy sama z siebie (oczywi¶cie wtedy gdy by³a kupiona gdzie¶ indziej).