ďťż
Artykuł w Motorze



Aparat - 23-02-2009, 18:41
" />Witam! Niestety ja nie mam mozliwości technicznych, ale w Motorze nr 9/ 2009 ukazał sie artykuł w którym porównano 9 modeli klasy wyższej w tym najwazniejsze KAPPE, która zajęła 3 miejsce w porównaniu:) opis co prawda skromny ale w przypadku Tych autek kazda wzmianka w mediach zasluguje na zauwazenie na forum:) gdyby ktoś mogl dodac ten artykuł było by fajnie:) Pozdrawiam




pawcio1 - 24-02-2009, 00:31
" />Bardzo ciekawe!!! Może ktoś może rzucić skan?



Gepard - 24-02-2009, 01:38
" />Proszę bardzo!



Niestety chwilowo nie mam czasu wrzucić całego artykułu.
Był kiedyś większy artykuł o Kappie także w Motorze, jak znajdę to wrzucę razem z tym!



Zygi - 24-02-2009, 01:46
" />Mówisz masz. Źródło to, jak wcześniej kolega podał Motor Nr 9/2009









pawcio1 - 24-02-2009, 03:20
" />Super wielkie dzięki : yesyes :



MarKapp - 24-02-2009, 07:38
" />Ciekawe, że raz piszą w prasie. że zawieszenie w Kappie jest długowieczne (np. gazetka Top Gear), a tu napisali że awaryjne, no i jak to jest naprawdę?



Krzys - 24-02-2009, 08:06
" />Ale to spalanie . :roll:



Afamia - 26-02-2009, 13:12
" />
">Ciekawe, że raz piszą w prasie. że zawieszenie w Kappie jest długowieczne (np. gazetka Top Gear), a tu napisali że awaryjne, no i jak to jest naprawdę?

Jak jest naprawdę wiedzą tylko użytkownicy



misiekk - 26-02-2009, 13:46
" />
">Ciekawe, że raz piszą w prasie. że zawieszenie w Kappie jest długowieczne (np. gazetka Top Gear), a tu napisali że awaryjne, no i jak to jest naprawdę?

Jak jest naprawdę wiedzą tylko użytkownicy

Prawda



DC - 26-02-2009, 17:31
" />Przegapiłem ... album picassa jest pusty ... czy mógłby ktoś mi podesłać skany od Zygi'ego ?



Zygi - 26-02-2009, 18:26
" />
">Przegapiłem ... album picassa jest pusty ... czy mógłby ktoś mi podesłać skany od Zygi'ego ?

Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki. Nieczego nie usuwałem i wszystko jest tak jak było. Jakbyś miał nadal problem to się odezwij na PW.



LukaszWRC - 27-02-2009, 00:03
" />http://wyslijto.pl/plik/hl1rawpouo
Moje skany. Format gazety jest nieco większy niż A4, więc trochę trudno to dobrze poskanować.



DC - 27-02-2009, 10:00
" />Wielkie dzięki ... skany klasa biznes

No to jestem po lekturze.
Pierwsze wrażenia - myślę że w miarę obiektywnie przedstawili ranking.
3 miejsce uważam że jest całkowicie zasłużone - choć skłaniałbym się w kierunku 2 (miałem możliwość porównania Hondy i Lancji), ale to moje subiektywne odczucie.

Pozdrawiam
Daniel



Dawka - 27-02-2009, 13:18
" />A ja się przyczepie tylko do jednej kwestii, w danych technicznych jest mały kruczek, kappa w silniku JTD ma 136 koni a nie tak jak tam napisali 124 które pasuje do TDS o którym nie wspomnieli nic tak samo jak o dwóch wersjach turbo 16V i 20V. Ale przynajmniej dali jej wysokie miejsce



Jano - 01-03-2009, 19:36
" />Dobrze, że znalazłem ten temat. Tym sposobem mogę się pochwalić swoją Kappą w Motorze



Gepard - 02-03-2009, 18:32
" />Kolejny motor i tym razem notka o logo Lancii



misiekk - 02-03-2009, 21:46
" />Ciekawe czy w następnym numerze coś będzie



Doodik - 03-03-2009, 00:01
" />Kiedyś w Motorze bł artykuł o Lancii Kappa w dziale używane, ktoś może dsponuje tym numerem ??



Aras - 03-03-2009, 00:11
" />szkoda że tego artykułu o kapiep[ie nie idzie przeczytać :|



Gepard - 03-03-2009, 13:51
" />Jak już wczesniej pisałem mam ten Motor, tylko muszę go odgrzebać.



Gepard - 03-03-2009, 21:34
" />Znalazłem!
Kiedy pierwszy raz to czytałem to nawet nie marzyłem o takim aucie!!!

Jest to motor 35/2006!!!



LukaszWRC - 03-03-2009, 21:41
" />
">Znalazłem! : yesyes :

A dałbyś radę wrzucić w nieco większej rozdzielczości, bo mam problemy z czytaniem. Z gory dzięki.



Gepard - 03-03-2009, 22:00
" />To powinno pomóc!

Nie wiem czemu imageshack zmniejszył...



Doodik - 03-03-2009, 23:59
" />Dziekuje : yesyes :



Gepard - 26-05-2009, 23:18
" />Odświeżam temat, ponieważ znowu ukazał się artykuł w Motorze o Lanci.







pawcio1 - 27-05-2009, 00:05
" />1.8 =200KM=320Nm



Figi - 27-05-2009, 08:12
" />Muszę sie udać na jazdę próbną takim autkiem, mam nadzieję iż będą mieli ja do testów w Poznaniu!



Gepard - 14-07-2009, 13:32
" />No i znowu artykuł o Lanci w Motorze!!!



Nat - 14-07-2009, 13:58
" />W ostatnim folderze reklamowych zwanym szumnie choc niesłusznie "czasopismem motoryzacyjnym" czyli w Top Gear znajdziemy: mArtykuł o Lanciii Ypsilon Versus (tak tak, tej samej która sprowadzilismy na pokaz w Osiecznej podczas zlotu w Witosławiu), recenzję Delty z silnikiem 1,8 turbo 200 KM oraz wspomnienie o Lancii 037 z błędnym opisem, że jest to Lancia B Monte Carlo.

Sporo, jak na jeden numer.



solarzmr - 15-07-2009, 23:55
" />
">oraz wspomnienie o Lancii 037 z błędnym opisem, że jest to Lancia B Monte Carlo.

Sporo, jak na jeden numer.


Ale tam faktycznie jest Beta Montecarlo Turbo. Czyli taki potworek zbudowany do wyścigów na torach. Wyprodukowano ich 15 sztuk w latach 1979-1982. A jej silnik wyprodukowany przez Abartha produkował 473 KM z pojemności 1.425 litra. Przyspieszenie od 0 do 100 w 3,6 sekundy. W późniejszych modelach silnik miał 1.773 litra i 520 KM.

Na tej samej stronie jest jeszcze zdjęcie Stratosa Turbo. 560 KM, 5 wyścigów w których brała udział, 2 ukończyła i oba wygrała. Wyprodukowano dwa egzemplarze



Nat - 16-07-2009, 11:19
" />A to zagwozdka- czyli Lancia Beta Monte Carlo turbo była mutacją Lancii 037 (Bety), innej niż Lancia Beta Monte Carlo/Scorpion (bez turbo)?
Na to wygląda.



solarzmr - 16-07-2009, 13:23
" />
">A to zagwozdka- czyli Lancia Beta Monte Carlo turbo była mutacją Lancii 037 (Bety), innej niż Lancia Beta Monte Carlo/Scorpion (bez turbo)?
Na to wygląda.


No nie całkiem. 037 miała swój debiut w 1982 roku, a Beta Montecarlo Turbo była produkowana od 1979 do 1982 roku. Oba samochody były przeznaczone do innych celów, 037 do rajdów, a Beta do wyścigów. Tak na prawdę to wspólną ze zwykłą Betą Montecarlo miały środkową część kabiny, reszta w przypadku 037 była z kevlaru, a w turbo z laminatów. Silnik w turbo miał pojemność 1,4 i później 1,8. W rajdowej 037 był zmodyfikowany silnik 2 l DOHC z turbosprężarką (265 KM), rozwiercony w późniejszym okresie do 2,111 ccm w modelu EVO2 (325 KM).



bomal23 - 02-09-2009, 11:27
" />
">Ale to spalanie .

Uważam, że jak ktoś naprawdę chce mieć Lancią Kappę, to nie będzie liczył kosztów na spalanie. Fakt, są one większe niż w klasie kompakt ale i auto jest z klasy średniej wyższej.
Ja mam Kappę 3.0 V6 i pomimo dużego silnika nie mogę narzekać na koszty. Jak Kappa jest zadbana i silnik jest w super stanie, to nie będzie kłopotów i poważnych wydatków. TYLKO TRZEBA DBAĆ!!!



wtk - 22-09-2009, 19:01
" />Witam,
ma ktoś może artykuł "motoru" o lybrze? Miałem tą gazetę kiedyś ale gdzieś mi wcieło
Pozdrawiam



stabraf - 22-09-2009, 19:09
" />
">Witam,
ma ktoś może artykuł "motoru" o lybrze? Miałem tą gazetę kiedyś ale gdzieś mi wcieło
Pozdrawiam





wtk - 23-09-2009, 10:11
" />Dziękować



Gepard - 10-11-2009, 00:32
" />Redaktorzy Motoru chyba polubili włoskie samochody, bo to już kolejny artykuł w tym roku. Tym razem o Lancii Ypsilon w dziale używanych.





michal1045 - 15-03-2010, 01:21
" />Jakiś czas temu ukazało się Motorze porównanie sportowych hatchbaków. W porównianiu tym wzięła udział Delta, Astra, Golf i Leon.

Temat o artykule już jest, ale wrzucam tutaj sam post w ramach archiwizacji.



mike_d - 23-04-2010, 00:08
" />Zobaczymy jak do porównania trafi nowa alfa gulietta o której już teraz robi się coraz wiecej szumu. Pierwsze testy zadziwiająco dobrze wypadają.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \