Kuner - 16-06-2009, 17:39
" />Bo zrodzi³ mi siê ma³y pomys³. W mojej Delcie 1.6 16V strzeli³ dzi¶ rozrz±d (szewc w dziurawych butach chodzi - prowadze warsztat samochodowy ) i chyba nie chce mi siê go robiæ a wstawiæ 2.0 T. To by³y te same silniki z Kappy?
Kto¶ to z forum robi³ mo¿e?
Z góry dziêki.
Aha, to mój pierwszy post zatem siê witam
Pozdrawiam
Micha³
dawidson - 16-06-2009, 18:21
" />w grubszym zarysie tak. To ten sam blok i g³owica. Najwiêksze ró¿nice tkwi± w osprzêcie silnika (od zasilania w paliwo koñcz±c na elektryce)
Natomiast cala masa ró¿nic bêdzie zapewne w przeniesieniu napêdu (skrzynia, pó³osie, zawieszenie itd).
Sam od d³u¿szego czasu kompletuje potrzebne czê¶ci aby z 2.0 16v zrobiæ 2.0 16vT i wbrew pozorom jest tego o wiele wiêcej ni¿ mog³oby siê wydawaæ. Moim zdaniem gra niewarta ¶wieczki chyba, ze dysponujesz sporym nadmiarem wolnej kasy i czasu. Naturalnie ulatnianiem jest zaplecze warsztatowe, które posiadasz.
Pepto - 19-06-2009, 09:01
" />No nie ma a¿ takiego dramatu, je¶li kolega dysponuje warsztatem A Delta to by³a HPE (poszerzone nadkola), to najwiêksza rze¼ba bêdzie z mocowaniami silnika. Tak to je¶li posiada siê komplet (silnik, osprzêt, ch³odnice, intercoler, wi±zkê z kompem) to nie ma dramatu. Choæ znacznie bardziej zgodnym dawc± bêdzie Fiat Coupe 2.0 16vT, ta sam p³yta pod³ogowa i zawieszenie co delta!
dawidson - 20-06-2009, 16:39
" />akurat poszerane nadkola maja tu nijaki wplzw na ilosc pracy przy przekladce.