sloneczna - 02-02-2008, 00:06
" />Co prawda nie Lancia ale za to kawa³ historii .Polecam bo znam ten samochód .Stan blach bardzo dobry orgina³ bez ingerencji blacharza.
Syn kuzyna zamieni³ go w³a¶nie na Brave i okaza³ siê zbêdny.
125
Lajka - 02-02-2008, 01:34
" />S³oneczka - bez urazy...bo nie w±tpie w twoje dobre intencje.
Ale to auto warte jest mo¿e z 300 do 500z³.
Niestety...ingerencje jak±¶ musia³ mieæ...i to do¶æ powa¿n±.
Sporo rzeczy jest nieoryginalnych (a specem nie jestem).
Zmienione :
- kierunkowskazy przednie (winny byæ w metalowych, chromowanych obwódkach)
- plastiki wentylacyjne na s³upkach "C" - winny byæ metalowe i chromowane.
- atrapa przednia (starsze mia³y inne emblematy)
- listwy wzd³u¿ nadwozia - winny byæ inne
- ramiona wycieraczek czarne - powinny byæ z nierdzewki
- brak listwy z nierdzewki wzd³u¿ progów
- boczki drzwiowe z ostatniej wersji (blisko roku '90)
- kierownica podobnie (z ostatniej wersji)
- pasy - z ostatnich wersji
- deska tak¿e...w ostatnich wersji 125p
- tylna klapa - nie widze dok³adnie...ale tak¿e z ostatnich 125p
Ogólnie...gdybym siê wpatrzy³ zapewne zlalaz³bym jeszcze wiêcej detali...które ¶wiadcz± o dwóch rzeczach :
a) albo siê machn±³ w roczniku (i mia³o byæ np 1985) - i wówczas cena za taki stan spada do tych 300-500z³
b) albo auto by³o robione ..i to w³a¶ciwie ca³e.
Tak czy siak - cena z kosmosu...ja dosta³em podobne $$$ za naprawde idealny, oryginalny stan (auto praktycznie nowe) ->
sloneczna - 02-02-2008, 10:31
" />Masz racjê ,bo nie znam siê specjalne na detalach jakie by³y montowane .
Moja ocena polega na tym ,¿e ocenia³em go pod wzglêdem technicznym , stanu blach i lakieru .
Zapytam je¿eli chodzi o to co wypisa³es i sprawa sie wyja¶ni.
Dziadek - 02-02-2008, 10:39
" />To jest kasta MR z 75 roku mia³ podwójne lampy z ty³u ustawione pionowo.Dzwignia zmiany biegów by³a pod kierownic±.
grzole - 02-02-2008, 12:28
" />£ajka czy ten ze zdjêcia to Twój by³y kant? Niez³y. U moich rodziców w domu od 1976 roku a¿ po 1991 by³y eksploatowane du¿e fiaty: najpierw starszy model AD 1971, nastêpnie AD 1976. Rozmowa przypomnia³a mi o wielu ciekawych rzeczach w starszych modelach 125p. Pó³ka pod desk± rozdzielcz±, lampka o¶wietlenia komory silnika, w MR75 super pojemne popielniczki dla kierowcy i przedniego pasa¿era, gaz rêczny, chromowane zamkniêcia uchylnej szybki trójk±tnej z przodu itp, itd...
P.S.
Po rejestracji poznajê, ¿e mieszkasz w powiecie ole¶nickim.
Dudi - 02-02-2008, 13:53
" />
">£ajka czy ten ze zdjêcia to Twój by³y kant? Niez³y. U moich rodziców w domu od 1976 roku a¿ po 1991 by³y eksploatowane du¿e fiaty: najpierw starszy model AD 1971, nastêpnie AD 1976. Rozmowa przypomnia³a mi o wielu ciekawych rzeczach w starszych modelach 125p. Pó³ka pod desk± rozdzielcz±, lampka o¶wietlenia komory silnika, w MR75 super pojemne popielniczki dla kierowcy i przedniego pasa¿era, gaz rêczny, chromowane zamkniêcia uchylnej szybki trójk±tnej z przodu itp, itd...
P.S.
Po rejestracji poznajê, ¿e mieszkasz w powiecie ole¶nickim.
Dok³adnie u mnie w domu te¿ by³y dwa kanciaki: pierwszy rocznik 1974 - ciemna zieleñ: jeszcze z p³ask± desk± rozdzielcz±, ale lewarek skrzyni ju¿ w pod³odze i kasetowe klamki (chocia¿ przednie kierunki i pozycyjne w±skie, okr±g³e boczne kierunki i tylne lampy poziome pó¼niej stosowane w Autosanie H9!!!, grill ca³y chromowany ) i ten schowek przed pasa¿erem metalowy z chromowanym uchwytem - co¶ piêknego!!!Pó¼niej by³ MR 81 ale to ju¿ najgorszy badziew jaki mo¿na sobie by³o wyobraziæ z t± plastikow± desk±, "okr±g³ym" tylnym mostem, z którego wiecznie kapa³o (wcze¶niej by³ kwadratowy) no i bez tych wszystkich gad¿etów jak np. pod¶wietlenie komory silnika.
Ehhhhhhhh co to by³y za auta.
sloneczna - 02-02-2008, 14:42
" />Sprawa siê wyja¶ni³a :
Jak to kiedy¶ bywa³o z PZU dostawa³o siê now± kastê ,która w 85 roku by³a przek³adana . Wszystkie elementy by³y podpasowane pod model z 85 i nowsze . Np. boczki drzwi by³y kupione nowe . I wiele elementów napewno nie jest z 75 r jedynie dowód rejestracyjny .
I to ca³a historia.
Ja tylko jestem zaskoczony idealnym stanem blach .Przed przek³adk± karoseria by³a dok³adnie konserwowana i to pozwoli³o jej przetrwaæ w stanie nienagannym .
Lajka - 02-02-2008, 17:51
" />Tak to mój by³y kant - fajny...ale by³em na etapie kupowania innej zabawki i sprzeda³em...
Troche ¿a³uje - ale nie mo¿na mieæ wszystkiego. :wink:
P.S.
MR '75 ju¿ nie mia³ biegów przy kierownicy - o ile mnie pamiêæ nie myli...to biegi te dostawa³y pierwsze serie :
'67-'68
'69-'71
nie chce naci±gaæ historii ale chyba do roku '73 mo¿na by³o kupiæ jeszcze z biegami przy kierownicy, podobnie jak z klamkami "skalpelami" - na zasadzie fabryka wyprzedawa³a resztki.
CarvMachine - 06-02-2008, 15:58
" />
">To jest kasta MR z 75 roku mia³ podwójne lampy z ty³u ustawione pionowo.Dzwignia zmiany biegów by³a pod kierownic±.
Przednie blotniki maja boczne migacze, czyli albo byly dolozone alebo buda jest mlodsza (min '83)
Biegi w kierownicy zniknely w 1973r
W fiacie kolegi sa biegi w podlodze - pionowe czyli rok 1975-1981(3)
Widac ze kant jest mocno pogmatwany
Co do ceny 300-500zl to sie nie zgodze. Jezeli nadwozi bo to ono jest najwazniejsz i podloga sa w stanie jak pisze wlasciciel to wartosc jest wyzsza. Co nie zmienia faktu ze aby go sprzedac za 2000 to trzeba byc magikiem.
Lajka - 06-02-2008, 23:06
" />O...i kolega z F&F zawita³. :wink:
wujaa - 06-02-2008, 23:16
" />mojego znajomego rodzinka ktora mieszka gdzies w ,,pomorskim,,mieli na gospodarce orginalnego fiata 125 z motorem 2.0 DOHC prod w³oskiej,,chcialem kupic i bylo za pozno sprzedali jakims wariatom co teraz zajerzdzaja to cacko