ďťż
Delta GT i.e - jakie opony ?



Anonymous - 09-11-2005, 11:35
" />no własnie jakie macie oponki w tych deltach chodzi mi o rozmiar i producenta ( nie chodzi mi o zimowki)




D0min - 09-11-2005, 15:08
" />Aktualnie mam zalozone 195/45/R15 Pirelli



Anonymous - 10-11-2005, 16:49
" />wow aż 1 osoba sie wypowiedziała ja mam teraz 185/65 r14 jakies continentale

ale chce sobie kupic nowy komplet najlepiej jakies całosezonowe ( brak $$) w miare niedrogie mysle nad 175/60 producent ..? jakies ekonomiczne :wink:



GRZECHUU - 11-11-2005, 01:03
" />D0min jak tyś wsadził 195 do delty GT jeszcze na dodatek 15 Nie ocierają Ci z tyłu o nadkola????
Ja w zwykłej miałem 185 i tarło jak było max obciążenie albo sie karoseria mocno bujneła.




Anonymous - 11-11-2005, 02:26
" />no mi te 185 tez strasznie obdzieraja ale zmieniam sprezyny i rozmiar na 175 i juz powinno być ok tylko co by tu kupic z całosezonowych ...



D0min - 11-11-2005, 12:56
" />
">D0min jak tyś wsadził 195 do delty GT jeszcze na dodatek 15 Nie ocierają Ci z tyłu o nadkola????
Ja w zwykłej miałem 185 i tarło jak było max obciążenie albo sie karoseria mocno bujneła.


przy normalnej jezdzie na rownej drodze nic nie trze tylko jak sa spore nie rownosci albo jakas wieksza dziura to wtedy potrafi przytrzec!

moja jest obnizona i ma sztywniejsze zawieszenie niz w serii ale chce jeszcze bardziej ja usztywnic



Sołtys - 11-11-2005, 16:44
" />ja mam w swojej delcie 185/55 Michelin i nie narzekam, tylko troche bardziej myszkuje po koleinach niz na seryjnych 165



Anonymous - 11-11-2005, 17:27
" />A ja mam letnie 195/50/15 Toyo 81 v a zimówki 185/55/15 Coninentala i nic nie obciera.



Anonymous - 11-11-2005, 17:43
" />nie wiem czy jest jakas roznica ale mowa jest o delcie z przed 93r :wink:



GRZECHUU - 12-11-2005, 00:54
" />Jest i to duża różnica,między deltą sprzed 93r. pomiedzy deltą po 93r.



GRZECHUU - 12-11-2005, 00:58
" />
">D0min jak tyś wsadził 195 do delty GT jeszcze na dodatek 15 Nie ocierają Ci z tyłu o nadkola????
Ja w zwykłej miałem 185 i tarło jak było max obciążenie albo sie karoseria mocno bujneła.


przy normalnej jezdzie na rownej drodze nic nie trze tylko jak sa spore nie rownosci albo jakas wieksza dziura to wtedy potrafi przytrzec!

moja jest obnizona i ma sztywniejsze zawieszenie niz w serii ale chce jeszcze bardziej ja usztywnic

Nie przesadzaj z ta sztywnością bo Ci zacznie karoseria pekać,bo seryjna delta nie jest przystosowana do wyczynowego zawieszenia.Trzebaby ja wzmocnic spawami.



D0min - 12-11-2005, 23:10
" />
">

Nie przesadzaj z ta sztywnością bo Ci zacznie karoseria pekać,bo seryjna delta nie jest przystosowana do wyczynowego zawieszenia.Trzebaby ja wzmocnic spawami.


narazie nie mam zamiaru wymieniac zawieszenia! planuje kupic gumy usztywniajce i wsadzic je miedzy zwoje sprezyny.



GRZECHUU - 12-11-2005, 23:35
" />Z tymi gumami to zdecydowanie odradzam,mam złe doświadczenia jeżeli chodzi o takie gumy.



D0min - 12-11-2005, 23:38
" />
">Z tymi gumami to zdecydowanie odradzam,mam złe doświadczenia jeżeli chodzi o takie gumy.

a mogl bys powiedziec cos wiecej?



Anonymous - 13-11-2005, 12:01
" />autko staje sie sztywniejsze, i daje to pozytywny efekt przy sprezynach do ewidentnej wymiany, ktore juz nie trzymaja ani troche co skutkuje czesto wylewaniem takze amortyzatorow...

...do normalnego auta efekt jest bardzo dziwny, auto w jezdzie staje sie bardzo podsterowne, sztywne, ale nie przyczepne tylko wlasnie dzikopodsterowne...

...a jak przychodzi co do czego jest mniej stabilne.

ogolem ja polecam do padnietego zawieszenia ew. conajwyzej na lato na sucha nawierzchnie, w oczekiwaniu na wymiane sprezyn lub ich regeneracje... bo inaczej moze nas czekac regeneracja lub kupno takze amortyzatorow.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \